Клієнти ПриватБанку найчастіше витрачають 1000 грн «єПідтримки» на книги та кіно (сумарно вже майже 350 млн грн)
Клієнти ПриватБанку, які на сьогодні відкрили майже 4,2 млн спеціальних цифрових карток єПідтримка, найчастіше витрачають отримані кошти державної допомоги на купівлю книжок та квитків до кінотеатрів.
За даними ПриватБанку, станом на 5 січня 2022 року його клієнтами витрачено вже майже 350 млн грн коштів допомоги. З цієї суми понад 41% коштів витрачено саме на купівлю книжок. Другим за популярністю серед українців залишається кіно — майже 22% покупок з карток єПітримка робиться у кінотеатрах. На купівлю залізничних квитків припадає 15% витрачених коштів допомоги, ще 13% — на квитки до театрів та на концерти.
В банку нагадали, що відкрити спеціальну цифрову картку єПідтримка можна за кілька кліків у мобільному банку Приват24. Для цього треба зайти у вкладку «Гаманець», натиснути меню «Додати» та вибрати картку єПідтримка. Для зарахування допомоги достатньо перейти за посиланням у додаток Дія, де можна подати заявку на виплату допомоги.
За умовами програми, гроші з картки єПідтримка можна витратити на безготівкову оплату послуг у сферах культури, фізичної культури і спорту, внутрішніх пасажирських перевезень залізничним та авіаційним транспортом, а також для придбання книжок у книжкових магазинах на території України. Разом з партнерами ПриватБанк пропонує українцям ексклюзивні пропозиції щодо вигідного використання коштів.
Також ПриватБанк попередив українців про нову шахрайську схему. За інформацією банку, наразі деяким клієнтам надходять особисті повідомлення начебто від імені банку в яких зазначено текст на кшталт: “Дарим 1000 UAH своим преданным клиентам”. Надалі, після переходу за посиланням, клієнти вводять персональні дані від свого акаунту Приват24 на шахрайському фішинговому сайті, після чого шахраю отримують можливість списувати гроші з рахунків.
ПриватБанк наполегливо рекомендує українцям в жодному разі не реагувати на сумнівні СМС-повідомлення подарунки, ініційовані шахраями задля крадіжки логінів та паролів від Приват24. ПриватБанк не розповсюджував таких СМС, чи повідомленнь у мессенджерах. Також в банку рекомендують при отриманні подібних СМС-повідомлень не переходити за посиланням, яке вказано у повідомленні, а звертатися до гарячої лінії ПриватБанку 3700 за додатковими роз’ясненнями.
Джерело: ПриватБанк