Українці запустили Dooozen.io — онлайн-інструмент для автоматизації роботи з LinkedIn
Команда проєкту Dooozen.io, який отримав фінансування від Українського фонду стартапів (USF), повідомила про запуск першої версії свого продукту, покликаного автоматизувати роботу користувачів із соціальною мережею LinkedIn.
Рішення складається із розширення Chrome та адміністративної панелі, доступної у вебдодатку app.dooozen.io. Щоб зареєструватися і стати користувачем Dooozen.io, необхідно мати обліковий запис Google та вказати на етапі реєстрації свій профіль LinkedIn.
Онлайн-інструмент працює із контактами, які можна знайти за допомогою стандартних інструментів пошуку LinkedIn. Також, користувачі зможуть завантажити власні списки контактів.
Перша версія продукту — повністю безоплатна. Розширення вже доступно для завантаження в офіційному магазині Chrome Store та на сайті проєкту.
Користувачі першої версії можуть автоматично надсилати запрошення на додавання в друзі новим контактам та надсилати повідомлення своїм друзям, налаштовувати послідовні ланцюжки повідомлень, відстежувати ефективність своїх дій в мережі за допомогою модуля статистики.
Головна відмінність поточної версії — наявність розширених фільтрів для пошуку контактів, зокрема, користувачів мають можливість відфільтрувати та взаємодіяти лише із користувачами, які мають преміум профілі в LinkedIn. Сортувати контакти також можна за історією взаємодії з ними.
Наступні версії рішення дозволять користувачам також працювати із LinkedIn Sales Navigator, матимуть можливості для командної роботи, дозволятиме інтегрувати рішення із CRM та системами e-mail розсилок.
За словами керівника проєкту, Максима Сидоренка, команда Dooozen має амбітні цілі щодо розвитку продукту, в тому числі пов’язані із додаванням алгоритмів смартскорингу контактів, побудованому на основі штучного інтелекту.
- Проєкт Dooozen.io отримав грант у розмірі $25.000 від Українського фонду стартапів (USF). Перша публічна версія додатку з’явилася на Chrome Store наприкінці грудня 2021 року.