Гібридна Toyota RAV4 проїхала 2000 км на електротязі: як це можливо?
Кросовер Toyota RAV4 PHEV їхав без допомоги ДВЗ та підзаряджання акумуляторної батареї понад 100 годин.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це розповідається на сайті Electreon – це стартап, що працює над технологіями, які дозволять електрифікованим транспортним засобам заряджатися прямо під час руху.
Модифікований Toyota RAV4 PHEV їхав у замкнутому циклі випробувань із застосуванням своєї технології понад 100 годин. Зрештою автомобіль проїхав 1207,05 миль (1924,56 км) лише на електроенергії – завдяки бездротовій зарядці. В компанії стверджують, що гібридний кросовер встановив світовий рекорд найдовшої подорожі на електриці, здійсненої без заряджання.
Такого видатного результату вдалося досягти попри малу місткість штатного акумулятора – всього 18 кВт·год. За 100 годин їзди автівка отримала 241,69 кВт·год електроенергії від дороги, що була обладнана технологією бездротового заряджання. У рекордному пробігу взяли участь 55 водіїв, які по черзі міняли один одного.
Одна з головних переваг заряджання під час руху по дорогах полягає в тому, що воно зменшує вимоги до розміру батареї – навіть транспортний засіб зі скромним запасом ходу може подорожувати на великі відстані. Важливо, що у березні Electreon підписав угоду з Toyota і DENSO. Разом вони планують розробити технологію бездротової зарядки для нових транспортних засобів, а також комплект післяпродажного обслуговування, який дозволить старим транспортним засобам використовувати зарядні дороги.
Take a look at our first 24 hours from our 100-hour drive
We are well underway into our 100 hours, and we are so excited for what the week has in store. We will be posting daily updates about our progress and keep you updated with each day’s events. pic.twitter.com/rQjUbA4Dyj
— Electreon (@Electreon) May 22, 2023
Toyota і DENSO – далеко не єдині партнери Electreon. Компанія оголосила про пілотні проєкти для своїх технологій у Швеції, Франції та Бельгії. Вона також має угоду на 3,2 мільйона євро щодо експлуатації електричних громадських автобусів у Німеччині, про яку було оголошено в грудні 2022 року.
Новий кросовер Mazda витратить 1 літр пального на 100 км
Знімають навіть з “патрульок”: Toyota винайшла як захиститись від крадіжок
Скільки електромоторів потрібно поміняти на Tesla, щоб проїхати 1,7 млн км