1000 км на одному баку: недорогий кросовер Subaru отримав техніку від Toyota
Оновлений до 2025 модельного року Subaru Crosstrek з новою силовою установкою витрачає 6,3 літра бензину на 100 км у змішаному циклі.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Компанія Subaru представила версію кросовера Crosstrek з новою гібридною установкою яка потужніша та на 20% економніша за поточну систему під назвою e-Boxer. Йдеться про послідовно-паралельну систему, то приводити в рух машину може як ДВЗ, так і електромотор, в одному корпусі з яким встановлений передній диференціал і муфта з електронним керуванням.
В основі нової установки новий опозитний двигун об`ємом 2.5 (160 л.с., 209 Нм), якому допомагають два електромотори: один виступає в ролі генератора, другий – тяговий, потужністю 119,6 кінської сили (270 Нм). Обидва отримують енергію від літій-іонної батареї місткістю 1,1 кВт-год.
Раніше Subaru підтвердила, що при розробці установки покладалася на гібридний досвід свого партнера – компанії Toyota. Такий самий агрегат отримає й новий Forester.
Оновлений Crosstrek зберіг механічний повний привід, а також завдяки перенесенню блоку керування живленням з-під підлоги багажника в моторний відсік обзавівся збільшеним до 63 літрів паливним баком. Кросовер витрачає 6,3 літра бензину на 100 км у змішаному циклі WLTC, а його “далекобійність” перевищує 1000 кілометрів. Крім того, система “може виконувати роль основного джерела енергії автомобіля в різних ситуаціях”. Зокрема розетка в багажнику може живити електроприлади потужністю до 1,5 кВт.
Спочатку нова силова установка з’явиться на Crosstrek для японського ринку – старт продажів заплановано на грудень цього року.
До всього готовий: оцінюємо новий Subaru Crosstrek
Стартують продажі зовсім нового Subaru Forester: подробиці
Не бачиш різниці між 4WD та AWD? Опинишся за ґратами!