Dacia опановує сегмент позашляховиків. Під ударом китайські кросовери та Jeep
Одним із головних завдань румунського бренду, що належить Renault Group, стане боротьба з хвилею китайських автомобілів, що постачаються до Європи.
Цю інформацію підтвердив виданню Autocar головний дизайнер Renault Group Лоренс ван ден Акер. Бренд Dacia у 2022-му реалізував загалом 573 800 автомобілів, що на 6,8% більше, ніж роком раніше. У першій половині 2023-го обсяг продажу машин зріс на 24%, частка ринку в Європі склала 8,4%.
Renault/Dacia Duster поточного покоління.
“Dacia — це бренд, який добре підходить для любителів відпочинку на свіжому повітрі. Це дає вам дві причини купити такий автомобіль, а не одну”, — сказав Лоуренс ван ден Акер. Тож з наступного року Dacia здебільшого випускатиме позашляхові моделі.
Першим автомобілем у рамках нової стратегії розвитку румунського бренду стане Duster наступного покоління, який дебютує вже у наступному році. Другим, у 2025 році, стане більший і найдорожчий SUV – Bigster, який у компанії позиціонують як сімейний автомобіль.
Концепт великого позашляховика Dacia Bigster.
“У Jeep поки немає конкурента в Європі, то чому б Dacia їм не стати?”, – ставить риторичне питання Акер. Але “найбільшою проблемою”, з якою зараз стикається Renault Group, він вважає хвилю китайських автомобілів, які прямують на європейський ринок.
І саме Dacia найбільше підходить для того, щоб очолити боротьбу з китайським автопромом у Старому Світі. При цьому румунський бренд не збирається випускати преміальні авто – операційна маржа Dacia наразі перевищує 10%, що є пристойним показником для бюджетної марки.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Дешевше очікувань: нові подробиці про великого брата Renault Duster
Представлено найрозкішніший Duster. Оголошено ціну
З мінівена у кросовери: представлено новий Renault Espace