Дебютує новий Volkswagen T-Cross: матричні фари та цифрова панель приладів вже в базі
Субкомпактний кросовер, який спочатку не привернув особливої уваги, розійшовся у кількості 1,2 мільйона одиниць. Фактично Volkswagen T-Cross вже розпроданий й на весь цей рік, хоча тільки почався липень.
Про це повідомляє автомобільний портал Motor1. На оприлюднених зображеннях можна побачити флагманську комплектацію R-Line з новим кольором Grape Yellow, який буде пропонуватися разом із двома новими кольорами металік: Clear Blue і Kings Red.
Зміни починаються спереду, де T-Cross 2024 року отримує матричні світлодіодні фари в стандартній комплектації для моделей Style і R-Line та опціонально для дешевшої версії Life. Вони візуально з’єднані між собою світловою смугою, розташованою поруч із фірмовою емблемою.
Volkswagen відмовляється від галогенних фар, зробивши неадаптивні світлодіодні фари стандартним обладнанням. Незалежно від комплектації, усі варіанти T-Cross матимуть ще сріблястий захист днища. Базова модель отримала 16-дюймові легкосплавні диски, тоді як інші варіанти отримають більші 17-дюймові диски.
Оновлений кросовер на 27 міліметрів довший за свого попередника після зміни бамперів. Тепер він має довжину 4135 мм і відносно велику для свого класу колісну базу у 2563 міліметрів. Об’єм багажника більш ніж пристойний для автомобіля такого розміру та коливається від 385 до 455 літрів залежно від положення заднього сидіння (воно зсувається на 140 мм). При складених задніх сидіннях у співвідношенні 60:40 об’єм підскочить до 1281 літра. Для ще більшої практичності сидіння переднього пасажира також можна скласти.
Салон усіх версій кросовера тепер оснащено цифровою панеллю приладів розміром 8 або 10 дюймів залежно від рівня комплектації. На центральній консолі розміщено планшетний дисплей з діагоналлю 8 дюймів у дешевших моделях T-Cross або 9,2-дюймовий у дорожчих конфігурацій. Інформаційно-розважальна система отримала новітнє апаратне та програмне забезпечення.
Модельний ряд двигунів включає трициліндрові двигуни 1.0 TSI потужністю 95 к.с. (70 кВт) або 116 к.с. (86 кВт). Перший працює з п’ятиступеневою механічною коробкою передач, тоді як другий отримує шестиступеневу “механіку” або семиступеневий “автомат” з подвійним зчепленням. Більший 1,5-літровий чотирициліндровий двигун доступний виключно DSG та розвиває 150 “конячок”. Усі три агрегати передають потужність виключно на передні колеса.
Замовлення на оновлений кросовер VW почне приймати замовлення цієї осені та планує розпочати постачання у першому кварталі 2024 року. Тим часом його еквівалент Skoda Kamiq також буде готовий до випуску пізніше цього року.
Volkswagen остаточно прощається з ДВЗ: названо дату і останню модель
Не зайшло: у Volkswagen – проблеми з електрокарами
Потужний 1 літр: названо найекономніші та ненажерливі автомобілі