Лайфхак: як старий гелікоптер перетворити на крутий автофургон
HeliCamper – найкрутіший автобудинок на планеті, стверджують його власники. Вже кілька років вони їздять на ньому у подорожі.
Про цю роботу пари ветеранів-пілотів берегової охорони, Блейка Морріса та Меггі Мортон, повідомляє сайт AutoEvolution. HeliCamper – гелікоптер, оснащений як звичайний кемпер. Щоправда, літати він не може – однак це не робить його менш вражаючим.
За основу було взято корпус від гелікоптера SA 330J Puma 1978 року, бортовий номер N2851T/SN1499, побудований компанією SUD Aviation (пізніше відомою як Aerospatiale, а потім Airbus) і поставлений німецької військової поліції в 1979 році. Він експлуатувався до 2003 року, а 2008 року німецька влада відправила його до Румунії на відновлення – тоді було вирішено, що доцільнішим є переобладнання у військовий транспортний вертоліт.
Так він потрапив до рук компанії EP Aviation (Blackwater), яка відправила його до Афганістану, де він “служив” до 2011 року. Якийсь хлопець із Флориди продавав його після повернення гелікоптер повернувся до США – тоді на оголошення про його продаж натрапили Блейк з Меггі.
На перший погляд, може здатися, що переробити авіаційний корпус в автобудинок не так і складно через великий внутрішній простір і міцну конструкцію, здатну витримувати великі навантаження і перепади температур. Насправді все набагато складніше. Блейк і Меггі витратили понад 900 годин на первинні роботи, які включали розбирання салону та перебудову його під компонування майбутнього автобудинку.
При цьому вони намагалися дотримуватися авіаційної теми, інтегруючи компоненти, що збереглися, у повсякденне життя (наприклад, важелі управління перетворилися на утримувачі для паперових рушників). Кабіну взагалі не чіпали: Блейк вважає, що це чудове місце, щоб випити ранкову каву. Корпус гелікоптер зі знятим хвостом та носовою частиною встановили на двовісний причіп.
Усередині вдалося розмістити велику та повністю обладнану кухню та їдальню. Якщо опустити стіл і прибрати лави, то їдальня перетворюється на спальне місце. Є ванна кімната з туалетом та душем, багато місця для зберігання речей, а також напрочуд багато вільного простору. У спальні є телевізор з великим екраном, професійна аудіосистема та кондиціонер.
Обідній стіл виготовлений вручну, з кількома шарами епоксидної смоли – в них інкрустовано значки та монети та навіть частина лопаті опорного гвинта. Двері у ванну – це справжні двері туалету в літаку, а фіранка для душу виконана в “гелікоптерній” тематиці.
У першу подорож незвичайний автобудинок вирушив навесні 2022 року. Проте проєкт все ще не завершено і він потребує деяких робіт.
303 тонни та 192 колеса: як в Україну везли гігантський трансформатор
Tesla проїхала майже 3000 км, не підключаючись до розетки
Кінець 43-річної історії: Toyota зупиняє продажі Camry. Але не всюди