Lexus, якого ви ще не бачили: представлено модель LM
Це повністю новий тип автомобілів бренду Lexus для Європи. Модель пропонує максимальний рівень розкоші — такої самої, як у лімузині, але втіленої у форматі просторого мінівена.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Luxury Mover (Розкішний мінівен) – четверта модель Нової ери Lexus після успішного випуску на ринок нових NX, RX і LX. Це завершальний крок у повному оновленні модельного ряду, що включає нові платформи, силові агрегати та інноваційні технології. Як видно з позначки “L”, LM є флагманською моделлю Lexus поруч із седаном LS, купе і кабріолетом LC та позашляховиком LX.
Метою Lexus було створення першокласного інтер’єру: комфортного як вітальня і зручного як особистий кабінет. Це простір, де пасажири можуть повністю розслабитися та бути собою. Під час розробки концепції LM Lexus провів опитування серед виробників приватних літаків та клієнтів, які ними користуються.
Lexus LM пропонується у двох версіях: чотиримісній і семимісній. У семимісній версії другий ряд має сидіння підвищеного комфорту, яким надано пріоритет щодо простору та доступності функцій, а додатковий третій ряд має три відкидні сидіння. Їх можна скласти, коли потрібно більше місця для багажу.
Чотиримісна версія — це вершина розкоші. Салон обладнано лише двома багатофункціональними окремими сидіннями та безліччю функцій і елементів, що роблять кожну поїздку максимально комфортною і приємною. До них відносяться перегородка між передніми та задніми сидіннями із 48-дюймовим широкоекранним монітором та скляна панель, яку можна зробити непрозорою для забезпечення конфіденційності. Спеціально розроблена під цей автомобіль аудіосистема Mark Levinson 3D Surround Sound має 23 динаміки. Комфорт у салоні значно підвищується завдяки ще більш досконалій системі клімат-контролю Lexus Climate Concierge, яка використовує термодатчики для точного керування обігрівом і вентиляцією.
Система активного шумогасіння (ANC) передає звукові хвилі через динаміки аудіосистеми, знижуючи низькочастотні шуми під час руху автомобіля. Її робота точно регулюється за допомогою спеціального мікрофона для контролю внутрішнього шуму, розташованого в різних місцях залежно від компонування задньої частини салону. Обшивка стелі у чотиримісному LM має п’ять шарів шумоізоляції, яка не поглинає звуки зсередини салону, що полегшує ведення розмови. Рівень звукоізоляції перегородки між передньою та задньою частинами салону було також значно підвищено (+40%).
Інженери Lexus подбали й про водія. Людина за кермом отримає задоволення від комфорту, контролю та впевненості, які забезпечує концепція завдяки високій жорсткості кузова та низькому центру тяжіння, що притаманні платформі Lexus GA-K. Швидке та інтуїтивно зрозуміле налаштування безлічі функцій забезпечується пристроєм керування, що нагадує смартфон. З його допомогою можна керувати аудіосистемою, налаштуваннями клімат-контролю та сидінь, внутрішнім освітленням і шторками на вікнах. LM також є першим у світі автомобілем, в якому реалізована функція керування за допомогою голосових команд від пасажирів заднього ряду.
Водій може скористатися розширеними функціями, що дозволяє отримувати актуальну інформацію про дорогу, зокрема завдяки цифровому дзеркалу заднього огляду для контролю ситуації на дорозі в режимі реального часу. Система кругового огляду застосовує камери для забезпечення 360-градусного огляду навколо автомобіля або огляду з висоти пташиного польоту, що полегшує маневрування у вузьких місцях.
Також пропонується додатковий розширений пакет безпеки. До нього включені такі технології, як система допомоги при зміні смуги руху (LCA), що забезпечує автоматичне кермування. Ще одна перевага пакета — система виявлення крос-трафіку під час руху вперед (FCTA), яка застосовує радари для виявлення та попередження водія про наближення транспортних засобів з обох боків у випадку виїзду на перехрестя на низькій швидкості.
В Європі LM буде представлений моделлю LM 350h із самозарядним гібридним приводом Lexus з 2,5-літровим атмосферним двигуном. Ця система, яка також використовується в нових NX 350h і RX 350h, вирізняється безшумністю і чудовою динамікою з високими показниками економічності. Її максимальна потужність становить 250 к.с./184,1 кВт із піковим крутним моментом у 236 Нм. Автомобіль також оснащено електронною системою повного приводу E-Four зі збільшеним відсотком розподілу крутного моменту на задні колеса для стабільної керованості повороту і комфортного перебування пасажирів на задніх сидіннях.
OCHOBHI ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
РОЗМІРИ (4- та 7-місний)Загальна довжина (мм) 5 130Загальна ширина (мм) 1 890Загальна висота (мм) 1 945Колісна база (мм) 3 000Передній звис (мм) 1 015Задній звис (мм) 1 110Довжина салону (мм) 4-місний: 2 7357-місний: 2 965Ширина салону (мм) 4-місний: 1 5907-місний: 1 655Висота салону (мм) 1 365
СИЛОВИЙ АГРЕГАТ LM 350hДвигун 2,5-літровийрядний 4-циліндровий бензиновий атмосфернийОб’єм двигуна (см3) 2 487Рівень викидів Euro 6dТип високовольтної батареї Біполярна нікель-металгідриднаМаксимальна потужність (к.с./кВт) 250/184,1Максимальний крутний момент (Нм @ об/хв) 236 @ 4 300-4 500Трансмісія Гібридна безступеневаПривод E-Four (електрична система повного привода)Максимальна швидкість (км/год) 190
Поповнення модельного ряду таким автомобілем, як LM, допомагає Lexus пропонувати різноманітні продукти, що відповідають ширшому колу потреб клієнтів і способу їхнього життя. Це не переобладнаний фургон — модель задумувалась і створювалась як повноцінний пасажирський автомобіль. Новинка буде доступна на європейському ринку восени 2023 року.
218 сил та 5,2 л/100 км: в Україні стартують продажі нового Lexus
Кінець 43-річної історії: Toyota зупиняє продажі Camry. Але не всюди
Такого ще не було: Toyota представила свій найбільший кросовер