Новий Hyundai Ioniq 5 вперше отримав «оффроудну» версію та збільшену батарею
Електромобіль Hyundai Ioniq 5 оновився та може тепер подолати до 500 кілометрів без підзаряджання. Модель також отримала особливий варіант, орієнтований на бездоріжжя.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Оновлений Hyundai Ioniq 5 отримав нові бампери, а збільшений на 50 мм спойлер та нові колеса дозволили оптимізувати аеродинаміку електромобіля.
У салоні місце оригінального двоспицевого керма зайняло традиційніше триспицеве зі світлодіодними індикаторами, також змінена центральна консоль і з’явилися фізичні клавіші для функцій, що часто використовуються – наприклад, підігрів і вентиляцію сидінь, обігрів керма і включення паркувального асистента.
Вперше електромобіль отримав особливу версію, орієнтовану на бездоріжжя – XRT. Вона вирізняється захисним “камуфляжним” пластиком, збільшеним на 23 мм дорожнім просвітом, спеціальними 18-дюймовими колісними дисками з позашляховими шинами та чорним спойлером.
Силові установки не змінилися: Hyundai Ioniq 5 пропонується із заднім приводом (170 або 229 к.с.) або двомоторним повним приводом (325 к.с.). Але спеціально для Америки збільшилася місткість початкової тягової батареї – з 58 до 63 кВт∙год. Варіант Long Range, тепер має акумулятор на 84 кВт∙год (замість 77,4 кВт∙год) та здатен забезпечити запас ходу до 500 кілометрів.
Версія XRT з двомоторною силовою установкою та цією батареєю має проїхати без підзаряджання до 402 кілометрів. На ринок оновлений електрохетчбек вийде цієї осені, ціни оголосять ближче до дати дебюту.
Новий Hyundai Tucson вже в Україні: всі подробиці та ціни
Найкращим автомобілем року визнано корейський кросовер
Супердешевий електромобіль Volkswagen: все, що про нього відомо