Opel вироблятиме китайські електромобілі. Як таке можливо?
Слідом за заводом Stellantis у Польщі, виробництво вже третьої моделі китайської компанії Leapmotor можуть розгорнути на підприємствах Opel у Німеччині та Словаччині.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє агенція Reuters, восени минулого року Leapmotor та Stellantis створили спільне підприємство. Виробництво субкомпактного хетчбека Leapmotor T03 та середньорозмірного кросовера Leapmotor C10, компоненти яких постачаються з Китаю, вже стартувало на заводі Stellantis у польському місті Тихи.
Кросовер Leapmotor B10 EV
Спочатку планувалось використовувати польський завод і для локалізації інших моделей Leapmotor, зокрема, представленого в жовтні на Паризькому автосалоні компактного кросовера Leapmotor B10, але цим планам завадило зростання напруженості в торгових відносинах між Китаєм і Євросоюзом.
Нагадаємо, що Єврокомісія ініціювала введення підвищених мит на електромобілі китайського виробництва, щоб захистити європейський ринок від експансії китайських автовиробників. Але не всі країни підтримала таку політику – п’ять членів ЄС, включаючи Німеччину та Словаччину, виступили проти запровадження підвищених мит на китайські електрокари.
Тому, скоріше за все, виробництво нових електричного кросовера Leapmotor B10 буде налагоджено на заводах Stellantis в Айзенаху (Німеччина) та виробляє Трнаві (Словаччина), де зараз збираються автівки Opel. Завод в Айзенах зараз виробляє кросовер Opel Grandland, а підприємство в Трнаві випускає новий Citroen C3 та споріднені кросовери Citroen C3 Aircross і Opel Frontera.
На даний час Stellantis і Leapmotor відмовляються від коментарів. Opel також був недоступний для коментарів.
Представлено найдешевший кросовер Opel: подробиці на ціни
Дешевше ніж очікувалось: стартували продажі наступника Mazda6
Настільки погані справи? Nissan звернувся за допомогою до Mitsubishi