Представлено новий Porsche Cayenne: відома ціна в Україні
Преміальний позашляховик Porsche Cayenne зазнав комплексної модернізації, під час якої отримав новий турбомотор V8 і повністю новий інтер’єр.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
На міжнародному автосалоні у Шанхаї презентовано оновлений позашляховик Porsche Cayenne. Радикальних змін в екстер’єрі не відбулося – нові передні крила і капот та матричні фари вже в базовій версії. За доплату запропонована оптика HD Matrix, яка має в кожній фарі по 32 тисячі керованих пікселів. Шасі, як і раніше, з пружинною підвіскою, але адаптивні амортизатори PASM нові.
Cayenne став першим бензиновим Porsche, якому дісталася архітектура салону, вперше випробувана на електромобілі Taycan. Замість традиційної для штутгартського бренду комбінації приладів з аналоговим тахометром новинка отримала повністю віртуальну. Вигнутий 12,6-дюймовий екран має сім варіантів відображення, які можна змінювати кнопкою на кермі.
У вигляді опцій з’явилися навігаційна система та голосовий помічник Siri. Також модель вперше отримала додатковий сенсорний дисплей діагоналлю 10,9 дюйма, який розташований на передній панелі перед пасажиром. На ньому можна дивитися фільми або керувати навігатором, причому спеціальне покриття робить його невидимим для водія.
Діагональ мультимедійного екрана залишилася колишньою (12,3 дюйма), але сам інформаційно-розважальний комплекс значно модернізований. Відмітимо також новий пульт клімат-контролю з аналоговими та сенсорними кнопками, а також майданчик для бездротової зарядки смартфона. Змінено навіть верхню частину дверних панелей, включаючи ручку відмикання замків.
Кермо запозичено у Porsche 911 – з шайбою вибору режимів їзди (Normal, Offroad, Sport та Sport Plus). Замість поворотної ручки запуску двигуна ліворуч від керма тепер звичайна кнопка, а селектор трансмісії розташований як у Тайкана – праворуч за кермом.
Змінилася й моторна лінійка. Модифікації Cayenne S повернули V8 – цей 4,0-літровий турбомотор розвиває 474 к. с. і прискорює машину до 100 км/год за 4,4 секунди. Інші силові агрегати залишилися тими ж, але стали потужнішими. Базова трилітрова турбошістка тепер видає 353 к.с., гібридна версія стала 470-сильною. Найпотужніший варіант Turbo GT розвиває 659 к.с. та розганяється сотні за 3,3 с.
Виробництво оновлених кросоверів на заводі у Словаччині розпочнеться найближчим часом. В Україні новий Cayenne доступний для замовлення вже зараз. Перши автівки очікуються у липні 2023 року за ціною від 3 510 450 гривень.
Дешево чи дорого: за скільки українцям пропонують новий Nissan X-Trail
Стартували продажі нової Honda CR-V з витратою палива 1,6 л/100 км
Дешевше очікувань: нові подробиці про великого брата Renault Duster