Росіянам пообіцяли 300 тисяч Москвичів щорічно. На черзі Жигулі та Волги
У досягненні цієї амбітної мети “приватизованому” московському заводу Renault допоможуть партнери з КамАЗу. Перші машини очікуються вже цього року.
“Підприємство “Москвич” — колишній “Автофрамос”, що належав Renault, до кінця року має запустити виробництво. Можливо, це буде гібридна або електрична версія”, – розповів голова мінпромторгу росії Денис Мантуров.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
Керівництво КамАЗу, основного партнера відродженого московського автомобільного заводу, впевнено, що на “Москвичі” можна буде випускати до 300 тисяч автомобілів щорічно. На даний час КамАЗ активно шукає іноземних автовиробників, які допоможуть налагодити випуск машин на колишньому заводі Renault.
“Ми, використовуючи наш міжнародний досвід та існуючі контакти, готові підібрати партнера та налагодити виробництво до 300 тисяч автомобілів на рік на сьогоднішніх потужностях, які є в москві”, — заявив гендиректор КамАЗу Сергій Когогін.
На думку російських автомобільних експертів слідом за “Москвичем” у росії можуть відродити й інші радянські марки, наприклад, “Жигулі” та “Волгу”. Відзначаючи при цьому, що відродження старих марок не означає відродження старих автомобілів – йдеться про виробництво “сучасних машин”.
Москвич-2141
Експерти сподіваються, що відродити радянські марки допоможуть китайські компанії, які випускатимуть у росії свої автомобілі, але під історичними брендами.
Нагадаємо, 100% акцій ЗАТ “Рено Росія” передано московському уряду наприкінці травня – безплатно. Тоді ж мер Сергій Собянін оголосив про відродження марки “Москвич” і пообіцяв, що спочатку завод налагодить випуск машин з двигунами внутрішнього згоряння, а потім візьметься за електромобілі.
Дихайте глибше: росія переходить на Євро-0
Російським поліціянтам заборонили їздити на іномарках
Без Renault нікуди: єдиний кросовер Lada знімають із виробництва