Розроблений спільно з Volvo: Renault готує до випуску дуже незвичайний фургончик
Компанія Renault показала новий міський електричний вен Estafette. Назва відсилає до однойменної моделі 1959 року, що стала першим Renault із силовим агрегатом у передній частині кузова.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Це перша модель свіжоствореної компанії Flexis SAS (спільне підприємство Renault Group, Volvo Group та французької логістичної компанії CMA CGM Group). В основі Renault Estafette лежить гнучка платформа FlexEVan.
Габарити нового вена становлять 4870х1920х2590 міліметрів, корисний об’єм кузова – 7,1 кубометра. Фургон розробляли за участю професійних водіїв, тому в ньому все зроблено заради їхньої зручності. Наприклад, за розмірами Estafette можна порівняти з Kangoo, по вантажності він не поступається більшому Trafic, а по маневровості – хетчбеку Clio.
Стверджується, що люди на зріст до 190 сантиметрів можуть ходити усередині фургончика не нагинаючись. Зовнішні дзеркала замінені камерами, картинки з них транслюються на великі вуха поруч із дверима. У кабіні встановлено купу екранів, у тому числі віджет-дисплеї для функцій, що часто використовуються. Також багато місць для дрібниць, а під сидінням водія є кілька ящиків – три з боку зсувних дверей та чотири з протилежної.
Передбачається, що новий Estafette буде використовуватися в основному міськими та приміськими службами доставки, тому у фургона не найкраща аеродинаміка, зате дуже місткий та практичний кузов.
Серійний випуск новинки розпочнеться у 2026 році. Збиратимуть фургончики на французькому заводі Renault у Сандувілі.
Вже скоро: Renault завалить світ бюджетними автівками
Renault готує недорогий кросовер, який замінить Logan: подробиці та ціна
Представлено новий Volvo XC90: ціни вже відомі