Щоб не везли з роcії: в Україні повертаються європейські вимоги щодо пального
Постанова Кабінету Міністрів спрямована на недопущення обходу санкцій у паливно-енергетичному комплексі й забезпечення якісним моторним пальним економіки держави та сил оборони України.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляється на сайті Міністерства енергетики. Як відомо, наразі практично все пальне в Україні – імпортного походження. На початку війни в нашій країні виникла кризова ситуація з забезпеченням моторним паливом, що склалася через руйнування нафтобаз, нафто- та газопереробних заводів, а також блокування традиційних шляхів постачання нафтопродуктів.
Тому 13 травня 2022 року були внесені зміни до Технічного регламенту, які дозволили ввезення та використання автомобільних бензинів та дизельного пального за екологічним класом Євро 3 і Євро 4 до припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У новому проєкті постанови Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив” констатується, що наразі в Україні немає дефіциту пального. Але є інша проблема: частина палива, що ввозиться в Україну – російського походження.
З метою недопущення обходу санкцій на паливно-енергетичному ринку та забезпечення потреб України у якісному пальному запропоновано повернутися до європейських норма якості:
відновлення дії вимог щодо якості пального на рівні не нижчеЄвро 5;
заборона продажу етилованого бензину;
встановлення вимог на паливо, яке використовується у дорожніхтранспортних засобах і недорожній рухомій техніці (включаючи суднавнутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах ірекреаційних суднах.
Дешевше ніж у Європі? Україна вперше отримала пальне із США
В Україні значно зросла вартість водійських прав та складання іспитів
В Україні почали встановлювати “берлінські подушки”: що це таке