Скільки електромоторів потрібно поміняти на Tesla, щоб проїхати 1,7 млн км
Німецький автомобіліст, який прославився тим, що першим подолав мільйон кілометрів на електромобілі Tesla Model S, вже близький до наступного “круглого” числа на одометрі.
Мешканець Німеччини Хансйорг-Еберхард Фрайхерр фон Геммінген-Хорнберг у 2014 році придбав нову Tesla Model S P85, на яку автовиробник надав восьмирічну гарантію без обмеження пробігу. За ці роки чоловік встиг проїхати на неї рекордні 1,7 мільйона кілометрів.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Але не обійшлося без проблем – за час експлуатації флагмана бренду Tesla довелося 12 разів замінювати електромотор, який раз за разом виходив з ладу – у середньому кожні 140 тис. км. Однак, завдяки гарантії, всі ремонтні роботи було виконано коштом американського автовиробника. Попри цей коштовний бонус, власник вважає – у компанії знають причину численних ламань електромоторів, але свідомо не розв’язують проблему. Цікаво, що багато машин із двигунами внутрішнього згоряння безпроблемно проїжджають до 200 000 кілометрів без капітального ремонту. При цьому ДВЗ набагато складніше електромотора та налічує сотні деталей.
Проміжний рекорд німецької Tesla Model S
На цій Tesla Model S P85 2014 року випуску німецький автомобіліст планує їздити, доки одометр не відрахує 2 000 000 кілометрів пробігу. Але наступною машиною Хансйорг-Еберхард Фрайхерр фон Геммінген-Хорнберг бачить точно не Теслу: на його думку, Porsche Taycan, Mercedes EQS і навіть моделі китайського походження зараз виглядають цікавішою (і, головне, надійнішою) альтернативою.
Tesla проїхала майже 3000 км, не підключаючись до розетки
Розлючені власники машин Tesla влаштували заворушення у Китаї
Новий кросовер Mazda витратить 1 літр пального на 100 км