Skoda погрожує зняти з виробництва 3 моделі та закрити завод у Європі
Чеський автовиробник Skoda наполягає на пом’якшенні екологічних вимог, інакше компанія не зможе випускати три популярні в Європі моделі та скоротить 10 000 робочих місць.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляє видання Automotive News. На такий крок автовиробнику доведеться піти, якщо екологічний стандарт Євро-7 не буде переглянутий, заявив член правління та голова відділу маркетингу та продажу компанії Skoda Auto Мартін Ян. За його словами, Skoda буде змушена відмовитися від найбільш доступних моделей – Fabia, Scala і Kamiq, оскільки їх випуск стане економічно невигідним.
Зазначимо, що на ці три моделі припала третина від випущених Skoda Auto у 2022 році 764 837 автомобілів. Їхнє зняття з виробництва призведе до звільнення щонайменше 3000 осіб, загалом же введення норм Euro-7 може призвести до скорочення понад 10000 робочих місць, тому один із європейських заводів компанії Skoda Auto доведеться просто закрити.
Головний завод у місті Млада-Болеслав (Чехія) надто важливий для чеського автовиробника – крім Fabia, Scala та Kamiq там виробляються Octavia, Karoq та електрокросовер Enyaq iV. Тому під закриття швидше за все потрапить завод у сусідній Словаччині, розташований у Братиславі.
Нагадаємо, що жорсткі екологічні норми Euro-7 для легкових та легких комерційних автомобілів вони мають набути чинності у липні 2025 року, для вантажівок та автобусів – у липні 2027 року. Для автомобілів з ДВС поточна редакція Euro-7 вимагає збереження заявлених екологічних характеристик протягом 10 років або 200 000 км пробігу, а вимоги до випробувань значно посилюються: збільшується розкид температур (від -10 до +45° C), швидкість, перепад висот та багато іншого. Адаптація двигунів внутрішнього згоряння до нових еконорм вимагатиме від виробників величезних інвестицій і призведе до критичного зростання цін на автомобілі молодших сегментів авторинку.
Де зараз виробляють автомобілі Skoda для України та світу
У Європі створено коаліцію проти заборони автомобілів з ДВЗ
Коли ремонт авто дорожче самого авто: реальний випадок