Volkswagen Passat святкує ювілей: 50-річна історія успіху і до чого тут Audi
У 1973 році дебютував VW Passat – абсолютно нове модельне сімейство, оснащене двигуном з водяним охолодженням. За екстер’єр новинок відповідав знаменитий італійський автомобільний дизайнер Джорджетто Джуджаро.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Volkswagen Passat задумувався як флагманська модель і як частина нової ери трансформації модельного ряду після Beetle. Саме знаменитий італієць Джорджетто Джуджаро був відповідальним за дизайн нового сімейства, хоча його оригінальний дизайн з індексом EA 272, був скасований в останню хвилину з міркувань вартості.
Але Джуджаро продовжив розробку більш раціональної моделі на базі Audi 80 B1, дизайн якої розробляв також він. Оригінальний Passat досі залишається іконою дизайну. Твори Джуджаро також включають автомобілі Scirocco I та Golf I, які були випущені наступного року.
VW Passat пропонувався як седан, універсал або ліфтбек, мав передній привід і систему впорскування палива, що робило його одним із найсучасніших європейських сімейних автомобілів свого часу. Серійне виробництво нової моделі почалося 14 травня 1973 року.
Passat B1 L Estate (1974)
Просторість – його сильна сторона: у січні 1974 року бренд із Вольфсбурга додав до своєї лінійки Passat Estate. Практичний універсал ідеальних форм мав шалений успіх із самого початку.
Passat B2 CL Formula E (1983)
Сучасні технології та ефективність: Passat B2 був представлений у жовтні 1980 року. Це друге покоління було помітно більшим за свого скромного попередника B1, тому його було ледве впізнати. Для початку Passat II пропонувався як седан хетчбек і п’ятидверний універсал. У поєднанні з 1,6-літровим двигуном потужністю 75 к.с. Passat B2 спочатку також пропонувався як версія Formula E, в який було передбачено багато інновацій, наприклад, система старт/стоп.
Passat B3 Estate GT G60 Syncro (1991)
Динаміка та спортивність: Passat довів свої спортивні якості в багатьох версіях моделей, але виглядав стриманим. Третє покоління Passat було випущено в 1988 році та мало абсолютно новий дизайн, комплектацію, технології та інтер’єр. Він був доступний як седан та універсал. Пакет специфікацій GT представляв спортивну версію Passat, тоді як Passat G60 з 1,8-літровим двигуном п’ятициліндровим двигуном Audi (160 к.с.) і повним приводом Syncro, з’явився у 1989 році та став фаворитом фанатів бренду.
Passat B2 Electronic (1983)
Цей унікальний автомобіль не можна не відмітити – концепт-кар являв собою лайфстайл-версію Passat з повним приводом, турбонаддувом і розширеними технологіями, такими як навігаційна система, інформаційно-розважальна система та низка електричних елементів керування. Це було бачення майбутнього, яке напевно завоювало б багато шанувальників.
Volkswagen вніс кілька змін у Passat третього покоління, зокрема переніс Passat на спільну з Golf платформу VW. Це була перша версія автомобіля під назвою Passat в США. Попередні покоління були відомі як Dasher і Quantum. Стиль також відрізнявся від Audi і мав унікальний передок, який нагадував VW з повітряним охолодженням минулого. Це єдине покоління з таким незвичайним дизайном. У 1993 році VW здійснив підтяжку обличчя, і відтоді стиль повернувся до більш традиційного вигляду, схожого на Audi.
Універсал VW Passat поточного покоління.
Кожне з восьми поколінь Volkswagen Passat розвивало його переваги, адаптуючись до мінливих часів. Але наразі зміни відбуваються надто швидко – Пасат вилучили з лінійки в США та припинили виробництво седана. Модель 2024 року буде лише універсалом, порідненим зі Skoda Superb, а версію седан замінять на новий електромобіль.
Офіційно: Volkswagen розпрощався з седаном Passat
Не для Британії: навіщо випускався рідкісний Запорожець із правим кермом
Звірюга з 1970-х: автомобіль із 27-літровим двигуном, який не зміг злетіти