Вперше в Україні: зустрічаємо дизельний пікап Peugeot Landtrek
Бренд Peugeot розширює лінійку моделей, представлених на українському ринку та пропонує новинку в популярному сегменті Pick-Up.
Новий пікап відповідає всім основним критеріям свого класу: здатність буксирування причепів до 3,5 т, містка та багатофункціональна кабіна і кузов, відмінні позашляхові можливості, надійний та невибагливий в обслуговуванні.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Розміри новинки повністю відповідають канонам класу: у версії з подвійною кабіною довжина пікапа становить 5,33 м, а ширина автомобіля – 1,97 м. Peugeot Landtrek дозволяє завантажувати 2 “євро-піддони” адже відкритий кузов має розмір 1,63 х 1,60 м, ширина між колісними арками становить 1,22 м, а висота бортів 500 мм.
І що важливо, вантажність становить 1 000 кг – найкращий показник в класі. Своєю чергою максимально допустима маса автомобіля з причепом дорівнює 5 500 кг. Завдяки великому кліренсу у 235 мм, французький пікап не тільки відмінні вантажні можливості, але також і відмінну прохідність. Відмітимо, що для українського ринку новинка пропонується виключно з приводом 4х4.
Дизельний 1,9-літровий двигун потужністю 150 к.с. і крутним моментом 350 Нм. працює у парі з 6-ст. МКПП. Турбодизель, який має ланцюговий привід ГРМ (для зниження витрат на ТО), витрачає в комбінованому циклі 8,2 л пального на 100 км.
У салоні пікапа – 10-дюймовий сенсорний HD-дисплей, підтримка Apple CarPlay і Android Auto, вбудований накопичувач пам’яті на 10 ГБ, відмінні можливості для підключення і зв’язку в дорозі (роз’єм USB, підтримка Bluetooth), вбудована навігаційна система, автоматичний 2-зонний клімат-контроль. Не забули й про безпеку – шість подушок безпеки, а також ESP з розширеною функціональністю:– система Hill Descent Control, яка підтримує низьку швидкість автомобіля при спуску і дозволяє зосередитися виключно на кермі, не відволікаючись на гальмування;– система Trailer Swing Control, яка контролює небажане розгойдування причепа при їзді по трасі (ESP включається в роботу негайно, стабілізуючи автомобіль і причеп).
Нарешті, автомобіль стандартно пропонує задню камеру, що дозволяє помітно полегшити маневрування, як в тісному місті, так і на трасі. А для більшої безпеки та впевненості, в топовій комплектації, Landtrek має круговий огляд на 360 °, що допомагає водієві при їзді по вузьких стежках або під час подолання перешкод.
Пікап Peugeot Landtrek готується прибути в Україну вже найближчим часом.
Названо найпопулярніші автівки Європи: 15-річне панування VW Golf скінчилося
В Україні надійшов у продаж новий кросовер Suzuki S-Cross: подробиці та ціни
Загадка: чому американці пересідають з пікапів на кросовери