Як спека впливає на запас ходу електромобіля: відповідь експертів
Вже наприкінці цього тижня стовпчики термометрів в Україні сягнуть позначки у 30Со. І це ще не межа – попереду липень та серпень. Як адаптуватися до літньої спеки власникам електромобілів?
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляє сайт Elektrek з посиланням на дослідження Recurrent “Summer & Hot Weather on Electric Car Range”. Експертами розглядалися реальні дані про понад 7500 електромобілів у США.
Згідно з результатами дослідження, у звичайних умовах електромобілі додатково втрачають лише 2-5% запасу ходу – тому, що мають надійні терморегулятори, щоб батареї залишалися холодними та безпечними.
Але електромобілі можуть втратити 20-30% загального запасу ходу у спекотну погоду, тобто при температурі близько 35Cо.
Надмірне тепло негативно впливає на електромобілі у двох ситуаціях:
Якщо залишити акумулятор електромобіля на дуже низькому відсотку заряду. Керування температурою автомобіля потребує енергії, тому тримайте батарею зарядженою, щоб допомогти її охолодити.
Не залишайте надовго електрокар на гарячому сонці – це важче для електромобіля, краще припаркувати його в тіні або на вулиці. Якщо вам доводиться залишати машину в аеропорту на тиждень, ідеально буде залишити її на закритій стоянці, особливо якщо прогнозується сильна спека.
Використання кондиціонера під час звичайних літніх умов помітно не зменшить запас ходу. Але для внутрішнього охолодження, звичайно, потрібна енергія, тому сильна спека може спричинити втрату діапазону. Якщо ви попередньо охолодите свій електромобіль під час заряджання, кондиціонер суттєво не вплине на ваш запас ходу. Найбільш енергомісткою частиною кондиціювання повітря є початкове охолодження. Крім того, електричні кондиціонери простіші за механічні, але все одно регулярно перевіряйте повітряні фільтри та шланги.
Підраховано: скільки коштує зарядити електромобіль за новим тарифом
Попри відключення світла: в Україну завезли рекордну кількість електромобілів
Не зайшло: Volkswagen спрямує “електромобільний” бюджет на двигуни внутрішнього згоряння