За ціною бюджетної Tesla: представлено новий Ford Explorer на базі Volkswagen
Американський автогігант Ford презентував новий електричний кросовер під старим ім’ям Explorer. Новинку виготовлятимуть та продаватимуть у Європі.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляється на офіційному сайті Ford. Цікаво, що автовиробник не забезпечив новинку ніяким додатковим позначенням на кшталт Explorer EV або e-Explorer, у зв’язку з чим виникає деяка плутанина. В основу кросовера покладено німецьку платформу MEB від VW Group, але його постаралися зробити максимально несхожим на споріднений Volkswagen ID.4.
Дизайн електричного Explorer набагато агресивніший та суто американський. Попереду блок-фари складної форми зі світлодіодними елементами у формі бумерангів, що нагадують про паливні Ford, позаду ліхтарі із С-подібним малюнком. При тому, що салон новинки більш схожий з іншим електрокаром Ford – Mustang Mach-E.
Праворуч від цифрової панелі приладів знаходиться вертикально-орієнтований дисплей мультимедійної системи SYNC Move 2 діагоналлю 14,6 дюйма. Причому для зручності водіїв і пасажирів різної комплекції його кут нахилу можна змінювати. Відвітимо також відсік для зберігання на 17 літрів, вбудований у центральний тунель та здатний вмістити 15-дюймовим ноутбук. Багажник об’ємом 470 л зі складеними задніми сидіннями збільшується до 1400 літрів.
У список базового обладнання входять підігрів передніх сидінь з функцією масажу для водія, двозонний клімат-контроль, функцією безключового доступу та відкриття без рук дверей багажника. Для роботи електронних помічників водія встановлено 12 ультразвукових датчиків, 5 камер і 3 радари.
За попередніми даними 4,5-метровий кросовер отримає дві моноприводні версії з двигуном на 125 кВт (170 к.с.) або 210 кВт (286 к.с.), а також двомоторний повнопривідний варіант сукупною потужністю 250 кВт (340 к.с.). Батарея місткістю 55 або 82 кВт·год забезпечує відповідно запас ходу на одній зарядці у 350, 540 та 490 км. Допустима вага причепа, що буксирується – 1200-1400 кг залежно від модифікації.
Європейські дилери Ford вже приймають попередні замовлення на електричний Explorer, старт продажів очікується восени. Випускатиметься батарейний кросовер на заводі Ford у Кельні, у модернізацію якого американська компанія вклала 2 млрд євро. Оголошено, що базова версія коштуватиме 45 тисяч євро. Для порівняння, ціни у Німеччині на бюджетний кросовер Tesla Model Y наразі починається від 44 890 євро. І це вже після зниження – нещодавно моноприводна версія коштувала 53 990 євро.
Електрокари стрімко дешевшають: названо головну причину
В Україну приїхав недорогий електромобіль із запасом ходу 435 км
Перший турецький електрокар вже можна купити: названо ціну