Загадка: чому американці пересідають з пікапів на кросовери
Попит на повнорозмірні пікапи в Сполучених Штатах знижується вже понад два роки, а в четвертому кварталі минулого року продажі стали найгіршими за останнє десятиріччя.
Це стверджують аналітики нью-йоркської фірми S&P Global. Сегмент легких повнорозмірних півтонних пікапів є одним із найважливіших у промисловості США з кількох причин: трьома лідерами сегмента є найбільші моделі від Ford, Chevrolet і Ram; ці три пікапи також є моделями з найбільшим обсягом у галузі; загальновизнано, що пікапи є дуже прибутковими для американських автовиробників.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Попри важливий внесок повнорозмірних пікапів у розвиток американського автопрому, їх частка роздрібних продажів знижується вже понад два роки. Так частка півтонних “вантажівок” у в четвертому кварталі минулого року зменшилася до 7,5 відсотка – – нижче, ніж у будь-якому іншому кварталі, починаючи з 3 кварталу 2012 року. На прикладі пікапа Ram 1500 ця тенденція є найбільш вираженою – відсоток власників, які готові до повторної покупки моделі, впав майже на 9 процентних пунктів (до 42,5%) лише за один рік.
Чому ж так сталося? По-перше, розв’язана росією війна проти України призвела до енергетичної кризи та рецесії світової економіки. Президенту Байдену постійно дорікають щодо високих цін на автомобільне пальне. По-друге, ріст популярності кросоверів – це загальносвітовий тренд. На них пересідають власники не тільки пікапів, а й хетчбеків та седанів.
Експерти не беруться прогнозувати, чи збережеться тенденція переходу від пікапів до позашляховиків з електрифікацією американського автомобільного ринку.
Ford заплатить за відмову від покупки позашляховика Bronco
Кросовер чи пікап? Audi презентувала дивовижний автомобіль
Новий кросовер Mazda витратить 1 літр пального на 100 км