Запас ходу електрокарів перевірили у реальних умовах: супертест
Наскільки реальний пробіг електромобіля відрізняється від паспортних даних показав порівняльний тест запасу ходу та витрат енергії сучасних електричних моделей.
Результати масштабного тесту оприлюднено на сайті Motor1. Випробування 11 моделей проходили на автомагістралі, що йде навколо Риму. Електрокари їздили доти, доки акумулятори не розрядилися майже повністю – зі 100% до 5%.
Виявилося, що навіть найсучасніші електромобілі не дотягують до офіційних показників по запасу ходу, коли справа доходить до реальної експлуатації. Усі моделі показали суттєве падіння. В середньому запас ходу електромобілів у реальних умовах на 29% нижчий, ніж заявляють автовиробники.
Запас ходу електромобілів у реальних умовах:
Toyota bZ4X (батарея 64 кВт∙год): 249 км – заявлено 419 км (-40%)
Lexus RZ (64 кВт∙год): 243 км – заявлено 406 км (-40%)
Volkswagen ID.7 (77 кВт∙год): 400 км – заявлено 621 км (-36%)
Lucid Air (112 кВт∙год) 571 км – заявлено 839 км (-32%)
Fiat 600e (51 кВт∙год): 282 км – заявлено 409 км (-31%)
Jeep Avenger (51 кВт∙год): 275 км – заявлено 401 км (-31%)
Hyundai Ioniq 6 (74 кВт∙год): 476 км – заявлено 614 км (-22%)
Tesla Model 3 (75 кВт∙год): 498 км – заявлено 629 км (-21%)
BYD Seal (82,5 кВт∙год): 452 км – заявлено 570 км (-21%)
Kia EV9 (96 кВт∙год): 448 км – заявлено 563 км (-20%)
BMW i5 (81 кВт∙год): 489 км – заявлено 582 км (-16%)