Зниження безпеки та Євро-2: російський автопром переходить до випуску спрощених моделей
Уряд росії запропонував новий технічний регламент, яким знижуються вимоги з безпеки автомобілів, що випускаються.
Новий регламент “Про безпеку колісних транспортних засобів, що випускаються в особливий період” вже підтримали найбільші російські автовиробники – АвтоВАЗ та КамАЗ. Це дозволить їм розпочати випуск машин із мінімальною кількістю іноземних компонентів, забезпечити завантаження конвеєрів, а отже і зайнятість персоналу.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
Першою спрощенню піддадуть Лада Гранта. Передбачається, що з її оснащення зникнуть системи ABS, ESP та подушки безпеки. А двигуни втратять лямбда-зонди, що знизить рівень вихлопу з Євро-5 до Євро-2. Зміни також торкнуться блоку керування двигуном.
Розпочати виробництво спрощених модифікацій із мінімальним вмістом іноземних компонентів АвтоВАЗ планує вже з початку літа.
Разом з тим уряд росії збирається виділити 30 млрд рублів на виробництво універсальних автомобільних компонентів – так зване “імпортозаміщення”.
Чи допоможе цей захід російському автопрому? Майже 69 відсотків опитаних російських автомобілістів вважають, що ні.
45 000 співробітників: Renault позбавляється АвтоВАЗу
Росія висунула ультиматум світовому автопрому
Російським поліціянтам заборонили їздити на іномарках