Дослідження Viber: 70% українців не вірять у знижки до “Чорної п’ятниці” і тільки 4% очікують на такі дні та планують покупки завчасно
Компанія Rakuten Viber вирішила дізнатись у своїх українських користувачів, як вони ставляться до головного дня шопінгу — “Чорної п’ятниці”. Вірять вони, що купувати товари у “Чорну п’ятницю” вигідно, або ж вважають, що це маркетинговий хід?
Отже, згідно з опитуванням в офіційній спільноті Viber про платежі, голоси учасників розподілились наступним чином. Переважна більшість опитаних – понад 70% – заявили, що скептично ставляться до акційних пропозицій у рамках “Чорної п’ятниці” та “Кіберпонеділка”. Вони вважають, що насправді цими днями не буває грандіозних знижок, та чекають, поки “шопінг-бум” завершиться.
Близько 20% учасників опитування вважають за краще мінімально витрачати кошти та купують в акційні дні пару корисних дрібниць. 6% зізнались, що у їхньому місті знижок до “Чорної п’ятниці” не було. Тільки 4% відповіли, що очікують на такі дні зі знижками та навіть планують свої покупки завчасно.
Опитування проводилося 28-30 листопада, всього в опитуванні взяли участь понад 2200 осіб. Зазначимо, що згідно з дослідженням Kantar CMeter, мобільний додаток Viber встановлено на 97% смартфонів в Україні.
Джерело: Rakuten Viber