Кількість преміум передплатників Spotify зросла на 21% і досягла 158 мільйонів
Апрель 28
16:25
2021
28 квітня Spotify разом з багатьма іншими опублікував фінансовий звіт за перший квартал 2021 року. Тезово наводимо головні моменти.
- Кількість платних передплатників Spotify зросла на 21% та склала 158 мільйонів, а загальне число користувачів стрімінгового сервісу збільшилось на 24% і досягло 356 мільйонів. Для порівняння, в кінці 2020-го платних передплатників було 155 мільйонів при загальній базі 345 мільйонів.
Аудиторія Spotify
Користувачі, млн | I кв. 2020 | IV кв. 2020 | I кв. 2021 |
Всього щомісяця активних користувачів (MAU), млн осіб | 286 | 345 | 356 |
Преміум передплатники, млн осіб | 130 | 155 | 158 |
Власники безкоштовних акаунтів з рекламою, млн осіб | 156 | 190 | 198 |
- У Spotify відзначили, що подкасти залишаються пріоритетним напрямком, оскільки забезпечують як ріст рекламних доходів, так і продажі преміум підписок. За словами компанії, саме завдяки зусиллям щодо розвитку подкастів дохід від реклами в минулому кварталі виявився вище прогнозованого значення. Тільки вчора Spotify анонсував в США запуск підписок на подкасти. На жаль, в Україні подкасти поки недоступні.
- За звітний період дохід Spotify склав €1,848 млрд — на 16% більше, ніж торік. Операційний прибуток зріс на 16% і склав €472 млн. Водночас вільний грошовий потік, який отримується вирахуванням з операційного грошового потоку капітальних витрат, впав до від’ємного значення — €21 млн. За даними The Wall Street Journal, у підсумку Spotify отримав €23 мільйони чистого прибутку, тоді як торік було лише €1 мільйон.
- 40% користувачів Spotify з-поміж власників преміум акаунтів — жителі Європи (частка не змінилась у порівнянні з попереднім кварталом), на другому місці з часткою 29% — Північна Америка (теж без змін).
- У нинішньому кварталі Spotify очікує вийти на аудиторію 366-373 мільйони при 162-166 мільйонах платних передплатників та отримати дохід €2,16-€2,36 мільярда. За підсумками року найпопулярніший музичний сервіс прогнозує 402-422 мільйони щомісячних активних користувачів при 172-184 мільйонах платних передплатників, а також дохід €9,11-€9,51 мільярда.
- Напередодні Spotify анонсував підвищення вартості підписки в ЄС та Великій Британії, а ще раніше анонсував запуск опції Hi-Fi, яка дозволить власникам Premium-підписки слухати музику в «CD-якості» без додаткової плати.
Spotify підвищує вартість підписки в ЄС та Великій Британії
Spotify запускает Spotify Hi-Fi — владельцы Premium-подписки смогут слушать музыку в «CD-качестве»