Мінцифра шукає 100+ фахівців в службу підтримки «Дія» — пропонує від 13 000 до 26 000 грн
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров анонсував створення повноцінної команди підтримки «Дія», яка буде консультувати та допомагати в користуванні сайтом та застосунком. На сайті Diia Company вже з’явилась вакансія «менеджера команди підтримки Дія».
Як розповів Михайло Федоров, наразі у команді працює 26 осіб — в одну зміну. Це перша лінія підтримки (ті, хто відповідає у месенджерах користувачам) та друга лінія (ті, хто займаються проблемами з розробниками). За 2 листопада команда отримала 38 924 питання тільки щодо ковід-сертифікатів. 26 619 користувачів отримали консультацію у чат-боті, без залучення команди підтримки, а 14 892 користувачів ініціювали діалог із «живим» менеджером.
«14 982 : 26 (навіть без вирахування менеджерів другої лінії) = 576 діалогів на одного фахівця в день. Середній діалог — 23 хвилини. Разом: 13248 хвилин або 220 годин на одного менеджера в день, щоб встигнути обробити всі запити. Звичайно, ми не встигаємо це робити»
Михайло Федоров
міністр цифрової трансформації України
Міністр окремо наголошує, що урядовий контакт-центр та контакт-центр міністерства охорони здоров’я також перевантажені у поточних умовах.
В службу підтримки «Дія» потрібно 100+ фахівців, зазначає міністр, та пропонує роботу всім охочим. В описі вакансії вказується, що найкраще вона підійде випускникам та студентам університетів. Також в ній зазначається ЗП — від 13 000 до 26 000 грн.
Планується, що команда підтримки зможе обробляти всі запити через офіційні канали «Дія» в режимі реального часу та в майбутньому допоможе з обробкою запитів МОЗ.
Мінцифра розповіла, які зарплати у співробітників ДП «Дія»