Мінцифра шукає охочих для бета-тесту нової послуги в «Дії», яка дозволить передавати право на керування авто іншій людині
Мінцифра відкрила реєстрацію на бета-тестування нової послуги в «Дії» для автовласників та автолюбителів — це послуга належний користувач, яку вперше анонсували ще у 2020 році.
Ця послуга забезпечить просту можливість передавати право на керування авто іншим людям. Раніше призначити належного користувача можна було офлайн у сервісному центрі МВС або ж у кабінеті водія. Наразі розробники «Дія» займаються впровадженням відповідної функції, яка спростить доступ до послуги та дозволить отримати її безпосередньо у застосунку — «в кілька кліків».
У відомстві наголошують, що нести відповідальність за свою поведінку на дорозі має безпосередньо водій автівки, а не його власник — послуга покликана вирішити ситуації, коли штраф отримує власник авто, а не людина, яка кермувала автомобіль в момент здійснення порушення ПДР.
«Послуга належний користувач створена, щоб ви могли передати право на користування вашим авто іншій людині. Ця послуга стане вам в пригоді, зважаючи на нові правила для водіїв та появу фото- та відеофіксації. З належним користувачем відповідальність за порушення ПДР нестиме саме водій авто, а не власник».
Умови участі в тестуванні
Щоб зареєструватися на бета-тестування, потрібно подати заявку на офіційному сайті та чекати лист із покроковими інструкціями на електронну пошту.
Що потрібно для участі в бета-тесті
- паспорт у «Дії» — закордонний або ж ID-картка
- для власника: техпаспорт транспортного засобу, на якого буде призначено належного користувача
- для належного користувача: водійське посвідчення відповідної категорії
Заяву на належного користувача в «Дії» мають подавати 2 людини — власник авто та водій, що хоче стати належним користувачем.
Послуга реалізується Мінцифрою спільно з Міністерством внутрішніх справ України, Головним сервісним центром та державним підприємством «Інфотех». Офіційний запуск послуги належного користувача в «Дії» очікується разом з іншими на презентації Diia Summit 8 лютого.
«Дія» подолала межу у 14 мільйонів унікальних користувачів