На Новий Рік та Різдво абоненти «Київстар» витратили понад 4 мільярди хвилин розмов та 38 тис. ТБ трафіку
Новорічні свята та Різдвяні канікули в мережі «Київстар» відзначились ростом дата-трафіку на 35% у порівнянні з минулим роком. Обсяги трафіку від платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ зросли на 100%. А найбільш популярним сервісом для обміну привітаннями став Viber.
У період з 31 грудня 2021 року по 7 січня 2022 року абоненти Київстар використали понад 38 тисяч терабайтів мобільного інтернету, тоді як роком раніше у ці ж дні було використано 29 тисяч терабайтів. Ріст споживання мобільного інтернету спричинило активне будівництво базових станцій у віддалених і важкодоступних районах. Так, у грудні 2021 року телеком оператор достроково виконав плани по розширенню мережі 4G і забезпечив можливістю доступу до швидкісного мобільного інтернету 90% населення.
У Новорічні та Різдвяні свята трафік від онлайн-телебачення Київстар TВ зріс на 100%, у порівнянні з минулим роком. Найбільшу кількість переглядів ця послуга отримала 1 січня 2022 року, коли нею одночасно користувались понад 224 тис. сімей з різних куточків України.
Для обміну привітаннями абоненти все більше використовують месенджери і мобільні додатки. Зокрема, у першу новорічну годину ці сервіси згенерували майже 40% від усього дата-трафіку в мережі. При цьому, якщо порівнювати із звичайним днем, популярність месенджерів під час свят зросла у 4 рази. Найбільш популярним каналом для поздоровлень виявився Viber.
Однак, не дивлячись на збільшення трафіку у каналах передачі даних, голосове спілкування не втрачає своєї популярності. Під час Новорічних і Різдвяних свят абоненти використали 4,2 мільярди хвилин – майже стільки, як і роком раніше.
P.S. Раніше про новорічні результати споживання послуг розповіли оператори Vodafone Україна та lifecell.
Джерело: Київстар