Rakuten запускає в Україні кешбек-сервіс з понад 250 партнерами
Компанія Rakuten, більш відома українській аудиторії завдяки месенджеру Rakuten Viber, запускає платформу для інтернет-шопінгу в Україні, пропонуючи користувачам нову кешбек-програму.
За останні роки проникнення інтернету в Україні стрімко зросло, що призвело до зростання попиту на сервіси електронної комерції та мобільних покупок. Обидва сектори зазнали відчутного росту: приблизно ⅓ всіх купівель в інтернеті здійснювались зі смартфонів. Згідно з дослідженням InMind, Viber — найпопулярніший месенджер в Україні, який встановлено на 97% смартфонів українців, а за даними Kantar CMeter, Viber входить у ТОП-3 найпопулярніших додатків.
Тож Rakuten створює для українців новий кешбек-сервіс у партнерстві з понад 250 партнерами. Серед них Intertop, AliExpress, Puma, Foxtrot, Argo, Watsons, Moyo, Answear, Yakaboo, iHerb, Kasta, Citrus та багато інших брендів, що представляють категорії розваг, електроніки, одягу, книг, продуктів, а також товарів для краси, подорожей, дому та активного відпочинку.
Після безплатної реєстрації учасники Rakuten зможуть отримувати кешбек за кожну покупку на сайтах партнерів. Ставка кешбеку може сягати 30%. Після накопичення мінімальної суми у 150 грн учасники у кілька кроків зможуть вивести накопичений кешбек на власні банківські картки від Visa або Mastercard.
На додаток, Rakuten створив чат-бот для Viber, у якому користувачі зможуть знаходити найкращі пропозиції та рекомендації серед багатьох категорій товарів та послуг, а також перевіряти баланс кешбеку та виводити накопичені кошти на банківські рахунки.
“Rakuten прагне робити життя наших клієнтів кращим. Ми хочемо, аби вони відчували себе особливими, а найдієвіший спосіб це зробити — пропонувати такі винагороди, які відповідають іх особистим цінностям та потребам”, — говорить Тобі Отсука, головний виконавчий директор Rakuten в Європі.
“Rakuten Україна дозволяє нам надавати найактуальніші пропозиції, і при цьому ми постійно розробляємо нові шляхи розвитку. Чат-бот у Viber та платформа на сайті — це трамплін, з якого ми розпочинаємо нашу динамічну роботу з персоналізацією, розширенням партнерства та можливостей, аби досвід покупок у наших учасників ставав ще кращим”, — додає Седрік Дюфо, директор Rakuten із сервісів інтернет-торгівлі.
Rakuten клієнтам пропозиції з кешбеком у Великобританії із Club Rakuten, із торговими та партнерськими платформами у Німеччині, Іспанії та Франції, а також в США із програмою Cashback, Rewards and Deals.
Згодом Rakuten планує розширювати платформу та покращувати персоналізацію своїх пропозицій, роблячи досвід інтернет-шопінгу кожного клієнта унікальним.
У листопаді всі учасники, що зареєструються у нещодавно запущеній платформі Cashback та здійснять покупку на суму понад 500 грн протягом перших 10 днів після реєстрації, отримають вітальний бонус у розмірі 120 грн та ваучер на фільм на платформі Rakuten TV, що доступна у 43 країнах, включаючи Україну.
Джерело: Rakuten