Дивний експеримент: як швидко можна вбити батарею електромобіля
Високі швидкості та низькі температури є найлютішим ворогом електромобіля, коли йдеться про зменшення запасу ходу.
Володіння електрокаром дещо відрізняється від експлуатації транспортного засобу з двигуном внутрішнього згоряння в тому сенсі, що потрібно бути більш уважним до того, де та як довго потрібно заряджати батарею по дорозі до місця призначення.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
І це не мінус – бензинові та дизельні автомобілі також повинні зупинятися для заправки – просто це трохи інше.
Як повідомляє сайт CarScoops, колишній ведучий знаменитого телешоу Top Gear Рорі Рід випробував старий Nissan Leaf. Щоб дізнатися, як швидко він може розрядити батарею, їдучи на максимальній швидкості за мінусових температур. В ім’я науки, звичайно.
Nissan Leaf першого покоління.
Тести проводились на трасі при температурі – 3 градуси за Цельсієм. Спочатку Nissan Leaf 2012 року випуску вдалося розігнати до 159 кілометрів на годину – на цій швидкості він проїхав 4,9 кілометра, після чого бортовий комп’ютер попередив, що запасу ходу залишилось на 39 кілометрів. Після цього електрокар став поступово сповільнюватися.
В підсумку, електромобіль зміг проїхати до повного розряду батареї лише 34,7 кілометра – утричі менше, ніж має забезпечувати батарея Nissan Leaf першого покоління за паспортом.
Скільки електромоторів потрібно поміняти на Tesla, щоб проїхати 1,7 млн км
Новий кросовер Mazda витратить 1 літр пального на 100 км
З мотором від Toyota Corolla: в Афганістані створили національний суперкар