Дешево чи дорого: за скільки українцям пропонують новий Nissan X-Trail
Кросовер Nissan X-Trail четвертого покоління представлений в Україні з 5- або 7-місним салоном та двома силовими установками на вибір.
В Україні починаються продажі абсолютно нового Nissan X-Trail. Про це повідомляє пресслужба японського бренду. З початку виробництва X-Trail у 2001 році було продано понад сім мільйонів одиниць по всьому світу, що робить його одним із найпопулярніших сімейних автомобілів у світі.
У новій генерації модель спирається на усталену філософію всіх трьох попередніх поколінь: м’язистий дизайн, утилітарність і широкі можливості повного приводу. Задня стійка у формі плавника дельфіна надає задній частині автомобіля атлетичного вигляду, три чверті якої охоплюють панорамні ліхтарі.
У салоні велику увагу приділено ергономіці й тактильним властивостям перемикачів і кнопок, що вирізняються високою якістю. Дослідження чітко показали, що клієнти віддають перевагу простим у використанні базовим функціям, тому X-Trail має прості, інтуїтивно зрозумілі елементи керування обігрівом/кондиціонуванням повітря, а також кнопки, що керують функціями центрального екрана, як-от аудіо та навігація. Для зручного завантаження речей, встановлення дитячого крісла або комфортного розміщення в автомобілі, доступ до сидінь другого ряду став ще легшим завдяки відкриванню пасажирських дверей майже на 90 градусів.
Відмітимо також 12,3-дюймова цифрову панель приладів та 12,3-дюймовий тачскрин мультимедійної системи. А інноваційний 10,8-дюймовий проєкційний дисплей (HUD) є найбільшим у сегменті. Ключовим елементом сімейної подорожі є стабільна подача енергії для живлення електронних пристроїв. Пасажири другого ряду можуть скористатися роз’ємами USB типу A та C.
Новий Nissan X-Trail представлений в Україні з 5- або 7-місним салоном та двома силовими установками на вибір. Вже в базі модель оснащена світлодіодними фарами, 18-дюймовими дисками, кондиціонером, адаптивним круїз-контролем, а також системами екстреного гальмування, контролю “сліпих” зон, утримання в смузі та стеження за втомою водія.
Бензинова версія з 1,5-літровим турбомотором зі змінним ступенем стиснення пропонується в конфігурації з переднім приводом. Двигун, доповнений м’якою гібридною системою MHEV, має вихідну потужність 120 кВт (163 к.с.) та крутний момент 300 Нм.
Економічна гібридною установкою e‑POWER складається з акумулятора великої місткості та силової установки, інтегрованої з бензиновим двигуном зі змінним ступенем стиснення, генератором, інвертором і переднім електромотором потужністю 150 кВт (204 к.с.). Принцип дії цієї установки означає, що колеса приводяться в рух лише електромотором, який забезпечує миттєву реакцію акселератора. Витрата пального у змішаному циклі становить лише 5,5 літрів на 100 кілометрів. З огляду на те, що близько 70% часу за кермом проводиться в місті та приміських районах, Nissan розробив цілком новий режим e-Pedal Step, який передбачає керування автомобілем лише однією педаллю. Версія з повним приводом оснащена двома електромоторами та розвиває 213 к.с.
Базова ціна на новий Nissan X-Trail починається з 1 193 010 грн (29,6 тис. євро) за 5-місну моноприводну версію з бензиновим двигуном, 7-місна повнопривідна модифікація в максимальній комплектації обійдеться у 1 973 600 гривень.