303 тонни та 192 колеса: як в Україну везли гігантський трансформатор
Із самого початку війни енергетична інфраструктура України стала пріоритетною метою атак російських агресорів – постійні обстріли виводили з ладу дефіцитне обладнання.
Електричний трансформатор, наданий Україні Європейською спільнотою, був завантажений на судно з Клайпеди (Литва) і прибув до порту Констанца. Він мав величезні габарити 12,26х3,7х4,85 метра і значну вагу у 197,2 тонни. Як цей вантаж транспортувати далі?
За справу взялася команда перевізників логістичної компанії Holleman. Маршрут загальною протяжністю 622 кілометри був складний, а час обмежений – на транспортування відводилося від 6 до 8 днів. Щоб дістатися до місця призначення, довелося перетнути Констанцу, Яломіцю, Бузеу, Вранчу, Бакеу, Нямц, Ясси та Сучаву. До того ж вибирати траси, де колосальне навантаження не завдало б сильної шкоди покриттю доріг.
Перевізникам довелося використовувати модульну платформу на 24 ряди осей, кожна з яких складалася з 8 коліс. Крім того, на найскладніших ділянках доводилося використовувати два баластні тягачі Mercedes Actros V8 Titan, у тому числі один як штовхач. Загальна вага автопоїзда 303 тонни, він мав довжину 48 метрів та висоту до 5,9 метра.
У заданий термін цей величезний подарунок прибув до України.
Звірюга з 1970-х: автомобіль із 27-літровим двигуном, який не зміг злетіти
Не виправдав сподівань: росіяни відмовляються купувати новий Москвич
За жодні гроші: у Великій Британії 4 місяці не можуть продати останню Ниву