Поряд з Україною: на заводі Stellantis стартувало виробництво дешевого електрокара
Спільне підприємство під керівництвом Stellantis розпочало виробництво у Польщі електромобілів китайського бренду Leapmotor.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Перші одиниці невеликого електромобіля Leapmotor T03 вже зійшли з конвеєра заводу у Тихах (Польща) минулого тижня, старт масового виробництва заплановано на вересень. І це тільки перша виробнича база Stellantis у Європі для китайських автомобілів.
Stellantis і Leapmotor створили спільне підприємство під керівництвом франко-італійського автовиробника з 51% акцій, надавши Stellantis ексклюзивні права на виробництво, експорт і продаж продукції Leapmotor за межами Китаю. Підприємство під назвою Leapmotor International є частиною ширшої співпраці між двома групами, згідно з якою Stellantis купує 21% акцій Leapmotor в рамках угоди на 1,6 мільярда доларів.
Компактний електрокар Leapmotor T03 має габарити 3620х1652х1577 міліметрів при довжині колісної бази 2,4 метра. Об’єм багажника становить 210 л, а якщо скласти задні крісла – 508 літрів. Електромобіль оснащений 109-сильним мотором, батарея місткістю 41 кВт-год забезпечує запас ходу 280 кілометрів.
Електрокар досить багато оснащений: вже у початковій версії є віртуальна панель приладів, 10,1-дюймовий екран мультимедійної системи, клімат-контроль, камера заднього виду, круїз-контроль та парктронік. Виробничі витрати на польському заводі становлять близько 400-500 євро за автомобіль, подібно до витрат на базі Leapmotor в Китаї і проти близько 1000 євро в Італії.
Ціна Leapmotor T03 на домашньому ринку становить 9 000 доларів, в Україні імпортований електрокар китайського виробництва коштує від 12 тисяч доларів, європейські ціни моделі польського виробництва будуть суттєво вищими – близько 20 000 євро.
Повідомляється, що починаючи з першого кварталу 2025 року на польському заводі Stellantis почнеться виробництво другої китайської моделі – електричного позашляховика Leapmotor A12. Нагадаємо, що минулого тижня Європейська комісія оголосила про додаткові мита з початку липня на імпортовані китайські електромобілі. Для Leapmpotor вони становитимуть додаткові 21%.
Підраховано: скільки коштує зарядити електромобіль за новим тарифом
Volvo терміново переносить виробництво з Китаю до Європи
Не зайшло: Volkswagen спрямує “електромобільний” бюджет на двигуни внутрішнього згоряння