Від Марокко до Сахари: електромобіль проїхав 1000 км без підзаряджання
Електричний позашляховик Stella Terra, що працює на сонячних батареях, ідеально підходить для районів із ненадійними електричними мережами.
Про це повідомляє сайт Jalopnik. Хоча привабливість електромобілів зростає, сувора реальність залишається: багато регіонів страждають від невідповідної інфраструктури зарядки, що створює серйозні проблеми для власників. Stella Terra, перший у світі позашляховий електромобіль на сонячних батареях, може кардинально змінити ситуацію та розв’язати цю проблему.
Розроблений студентами Ейндховенського технологічного університету в Нідерландах позашляховик поєднує потенціал менших і легших акумуляторів з сонячною технологією для розширення запасу ходу та можливостей електромобілів навіть у складних умовах бездоріжжя.
“Stella Terra витримує суворі умови бездоріжжя, залишаючись достатньо ефективною та легкою, щоб працювати від сонця, — говорить керівник Solar Team Eindhoven Віссе Бос – Тому нам довелося самим розробити майже все для Stella Terra, від підвіски до інверторів для сонячних панелей. Ми розширюємо межі технологій”.
Почавши з північного узбережжя Марокко, позашляховик пройшов шлях через гори й аж до пустелі Сахара. Протягом усієї подорожі електрокар виявився надійним, по дорозі зламалося лише рульове управління (це вдалося полагодити за допомогою місцевого магазину). І проїхав понад 1000 кілометрів взагалі без підзаряджання.
Stella Terra має максимальну швидкість 145 км/год, а завдяки невеликій батареї важить лише 1200 кг, що робить його набагато легшим за більшість звичайних позашляховиків. Дивовижний радіус дії та самодостатність новинки ідеально підходять для віддалених регіонів з нерозвиненими дорогами та ненадійними енергетичними мережами.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Не зайшло: у Volkswagen – проблеми з електрокарами
Третина власників паркетника Tesla пересяде на бензинові кросовери
Як побороти блекаут: киянин зробив зарядку на сонячній енергії