Яку знижку можуть отримати українці на європейських СТО
Розбираємось у цьому важливому питанні на прикладі Mazda.
Головний офіс Mazda в Європі оголосив про підтримку українців, власників автомобілів Mazda, які залишили свої домівки у зв’язку з війною в Україні та перетнули кордон з ЄС, щоб знайти безпечний притулок. Про це повідомляє сайт Mazda в Україні. Для багатьох українських власників автомобілів Mazda, що наразі евакуювалися на своїх автомобілях до Європи, виникає актуальне питання – проведення планового ТО, а також його вартості в Європі. Щоб запобігти незапланованим витратам і не залишитися без автомобіля закордоном, важливо дотримуватися регламентного терміну щодо проведення планового ТО, особливо після важкої та тривалої дороги.
Актуальним постає питання вартості проведення ТО, адже в Європі вона є значно вищою, ніж в Україні в основному за рахунок різниці у вартості нормо-години. Наприклад, в Україні нормо-година сервісу коштує в середньому 20-30 євро (без ПДВ), а в Європі – у рази більше, близько 100-120 євро (без ПДВ).
Українці вже зіткнулися зі значно вищою вартістю послуг у порівнянні з обслуговуванням в офіційній дилерській мережі в Україні, тому Mazda Motor Europe швидко відгукнулась на прохання офіційного дистриб’ютора Mazda в Україні – ДП «АВТО Інтернешнл», та забезпечила кампанію-підтримку у вигляді знижки на проведення регламентного обслуговування українцями своїх автомобілів Mazda під час перебування у країнах ЄС. Попередньо, кампанія по підтримці триватиме з 15 квітня 2022 року по 31 липня 2022 року.
Для того, щоб отримати знижку у розмірі 150 євро (без ПДВ), під час проходження будь-якого планового технічного обслуговування, потрібно звернутися до офіційного дилера* Mazda в Європі. Знижка поширюється виключно на автомобілі з українською реєстрацією ТЗ, що були куплені в одного з офіційних дилерів в Україні, незалежно від моделі, та надається за умови наявності українського паспорту.
Під час проведення технічного обслуговування офіційним сервісним центром в Європі будуть виконані всі необхідні роботи, згідно з регламентом Mazda. Уся належна інформація за підсумками ТО буде внесена в єдину систему Mazda та Цифрову Сервісну Книгу вашого автомобіля. Таким чином, гарантію на автомобіль буде повністю збережено.
* На неофіційні дилерські центри / сервіси в Європі юрисдикція Mazda Motor Europe не поширюється
Шах и мат: как официальный автосервис выигрывает битву за клиента
Чужой-2: как под кузовом новой Mazda оказалась Toyota
Новая Mazda6: заднеприводная, мощная, роторно-поршневая